مطب پوست و مو وزیبایی دکتر مهریار زرین جویی

طراحی و بازسازی مرکز پوست و زیبایی در اصفهان

مشخصات پروژه:

maps_home_workپروژه: طراحی مطب پوست، مو و زیبایی
manage_accountsکارفرما: دکتر مهریار زرین جویی
history_toggle_offسال ساخت: 1398
hourglass_bottomمدت اجرا پروژه: 90 روز
where_to_voteآدرس: اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی
publicمتراژ پروژه: 170 متر مربع

گالری تصاویر مربوط به این پروژه:

توضیحات:

دکوراسیون مطب پوست و مو در اصفهان 

در دکوراسیون مطب پوست و مو با توجه به اهمیت ارائه خدمات زیبایی در این نوع مطب ها ،توجه به داشتن فضایی زیبا و کاربردی در جهت جذب بیماران و القاء حس خوب به مراجعه کننده بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این در نظر گرفتن سیرکولیشن فضایی و کاربردی بودن آن در جهت ارائه خدمات بهتر نیز ار موارد مهم در طراحی پلان یک مرکز پوست و مو می باشد .

مطب پوست و موی دکتر مهریار زرین جویی ،با متراژ ۱۷۰ متر مربع دارای بخش های لیزر ،نگهداری پوست ،جراحی مینور و مدیریت می باشد که در طراحی این مرکز ،کلیه فضا ها به راحتی به هم متصل بوده و گردش پزشک در کل این فضا ها به راحتی صورت می گیرد .

تم طراحی این مرکز به صورت مینیمال می باشد و در مدت ۹۰ روز اجرا و به بهره برداری رسید

مشاوره و طراحی مطب پزشکی در اصفهان

گروه طراحی لارن از زمان عقد قرارداد طراحی داخلی کلینیک زیبایی تا تحویل، با کمترین زمان و بهترین کیفیت دکوراسیون مورد نظر را آماده بهره برداری می کند . هدف ما خدمت رسانی در عرصه طراحی و چیدمان دکوراسیون مراکز پزشکی ودندانپزشکی است. بعد از انجام طراحی و تایید آن توسط کارفرما، برآورد دقیقی از قیمت تمام شده اجرا و زمان بندی آن را به شما اعلام مینماییم .

 

شما می توانید به اینستاگرام ما مراجعه کنید تا با طرح های مختلف ما آشنا شوید، و از روند اجرا و طرح های بیشتر ما مطلع شوید.

مشاهده سایر پروژه ها:

فهرست